2015年1月2日金曜日

いい正月でーびる!新年あけましておめでとうございます。Happy New Year!

新年あけましておめでとうございます。旧年中はお世話になりました。本年も嶺井道場を宜しくお願いします。
Happy New Year! Hope all of you had a good one.
May 2015 bring peace, happiness, health and hope to you all.
 
というわけで、今年の元旦も恒例の新春マラソンでした。6:30道場出発でした。
滋賀順道館から木村先生と門下生の2名、喜久川道場の阿南さんもご参加くださいました。
So as we do on new year's day, we went jogging around Tsuhako area, starting at the dojo stopping by the Baten fishing port and a shrine.
初日の出まえに記念撮影 津波古ビーチ
just before the first sunrise i 2015
 
津波古の土地の神様を祀る土帝君にて
at the shrine overlooking Sashiki area
 
 
 
The first training in the dojo 2015
 








新年会開始

新年の挨拶を述べる先生
Making speech

Here's to our happiness, health and hope in 2015!
乾杯の挨拶
 

新年会の様子
 




 

 

滋賀順道館からも木村さん、三小田さんがいらっしゃいました。
 カナダのポールさんからも新年の挨拶のお電話を頂きました。ありがとう御座います。
Paul san from Canada gave us a phone call saying "Happy New Year!"
We all thank you, Paul san!
 
 

 

0 件のコメント: